გაკვეთილის გეგმები ისტორიაში

,           

                               
გაკვეთილის მთავარი თემა
საქართველოს სოც.ეკონომიკური მდგომარეობა IX-XI საუკუნეებში
სწავლების საფეხური
საშუალო
მოსწავლეთა პროფილი
  23 მოსწავლე
გაკვეთილის მნიშვნელობა/აქტუალობა
ისტ.IX.2.
მოსწავლე შეძლებს  გაანალიზოს სხვადასხვა ისტორიული ეპოქის საქართველოში ეკონომიკურიურთიერთობების განვითარება.
ინდიკატორები
  • რუკაზე აღნიშნავს საქართველოს ტერიტორიაზე გამავალ სხვადასხვა ეპოქის სავაჭრო გზებს;
  • ცხრილის საშუალებით აჯგუფებს და მსჯელობს იმ საშინაო და საგარეო ფაქტორებზერომლებიც ხელს უწყობდნენ ან უშლიდნენ საშინაო და საგარეო ვაჭრობის განვითარებას სხვადასხვა ეპოქაში;
  • წერილობითი სახით შეუძლია ჩამოაყალიბოს თავისი თვალსაზრისი საქართველოს ეკონომიკაში უცხო ქვეყნის მმართველობით გამოწვეული დადებითი და უარყოფითი ცვლილებების შესახებ;
  • მსჯელობსთუ როგორ იცვლებოდა საქართველოში სოფლის მეურნეობა სასოფლო-სამეურნეო ტექნიკის განვითარებასთან ერთად,   ადარებს განსხვავებულ ეპოქებში საქართველოს სხვადასხვა კუთხეში სოფლის მეურნეობის ტრადიციული დარგების განვითარებას;
  • მსჯელობს სხვადასხვა ეპოქაში ამა თუ იმ რეგიონთან თუ სივრცესთან საქართველოს ეკონომიკური ურთიერთობების შესახებ.

გაკვეთილის მიზნები და შედეგები
წინასწარი ცოდნა
მოსწავლემ იცის წინა საუკუნეებში  საქართველოში მიმდინარე მოვლენები
შეფასების საგანი და პროცედურები
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები
რუკა; სახელმძღვანელო;
გაკვთილის მსვლელობა











   

Комментариев нет:

Отправить комментарий